0

Η κουτσομπόλα #1

Posted by texnokratissa on 2:53 μ.μ.
-Όπως σας είπα και πριν κύριε αστυνόμε μου, τόνισε η κυρία Στέλλα, τη νύχτα της ληστείας δεν είδα κανέναν να μπαίνει στην πολυκατοικία απέναντι από το περίπτερό μου. Τώρα που το ξανασκέφτομαι όμως είδα τον γιο την Σπυριδούλας της κομμώτριας που τραβιέται με τη φοιτητριούλα του πέμπτου, ξέρετε αυτή με τα πολύχρωμα μαλλιά και να χτυπάει τα κουδούνια φωνάζοντας κάποια στιγμή . Μάλλον του τα φοράει η μικρή κι έχει τρελαθεί. Φαίνεται αυτή από τη φάτσα. Α, ναι! Είδα και τη χήρα του τρίτου να γυρίζει αργά με μία παρέα μεθυσμένων. Ούτε ένας χρόνος δεν πέρασε από τότε που χήρεψε και άρχισε κιόλας να το παίζει εύθυμη και να κουβαλάει άντρες. Αφήστε τα, πάει ο κόσμος χάλασε. Ας αναπαύσει ο θεός την ψυχούλα του καημένου του Γεράσιμου και ποιος νοιάζεται γι΄αυτήν.
-Αρκετά κυρία Πετρίδου μου. Κατάλαβα. Μήπως παρατηρήσατε τίποτα το παράξενο στην περιοχή; Τίποτα ασυνήθιστο;
-Αν εξαιρέσετε τον αδερφό της Άννας της Μπενόγιωργη με το φούρνο στο στενό παράλληλα από το σπίτι μου, που περιφέρεται κάθε βράδυ σαν το φάντασμα στη γειτονιά και τρομάζει τους περαστικούς με τις στραβές δοντάρες του, όχι, δεν παρατήρησα τίποτα το ασυνήθιστο.
-Με καλύψατε! Σας ευχαριστώ, είπε ο νεαρός αστυνομικός φανερά ενοχλημένος από την ακατάσχετη φλυαρία της μεσήλικης κυρίας.
-Αν με χρειαστείτε μη διστάσετε. Είμαι στη διάθεσή σας. Πρέπει να τιμωρηθούν αυτοί οι αλήτες που άδειασαν το διαμέρισμα της Φωτεινής. Καλά δεν ήταν και κανένα παλάτι αλλά μ' ό,τι έχει ο καθένας πορεύεται. Τέλος πάντων! Καλή σας ημέρα κύριε αστυνόμε μου. Αχ και να ξέρατε πόσο μου θυμίζετε τον γιο μου, τον Άγγελο. Ανάθεμα την ξενιτιά που τον πήρε μακριά μου. Αλλά και τι να έκανε; Εδώ δεν υπάρχουν πια δουλειές. Δε βαριέσαι, ας είναι καλά εκεί που είναι κι ας παρηγοριέμαι εγώ η μάνα με τα ξένα παιδιά...
Η Στέλλα κατευθύνθηκε προς την πόρτα μουρμουρίζοντας χιλιάδες λέξεις δίχως να ανασαίνει, ενώ ο αστυνομικός έπιανε το κεφάλι του, προφανώς επειδή είχε ζαλιστεί από όλες αυτές τις παντελώς άχρηστες πληροφορίες. Πού να φανταζόταν ότι αυτή η γυναίκα, η ανυπόφορη, η φλύαρη, η κουτσομπόλα θα τον βοηθούσε λίγους μήνες αργότερα να λύσει το γρίφο μίας δύσκολης υπόθεσης και να προαχθεί! 

Συνεχίζεται.........

0 Comments

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © 2009 Η τεχνοκράτισσα All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.