10

10+1 random facts about me

Posted by texnokratissa on 11:43 π.μ.
Ομολογώ ότι βρήκα την ιδέα του Over the place κάτι παραπάνω από (ωχ, έλα βρες μιαν άλλη λέξη κι αν δεν βρεις πες "υπέροχη"! Όχι "γαμάτη" προς θεού! )  καταπληκτική (το έσωσα; Μπα, ε;)! Οι άνθρωποι του blogging γνωρίζονται επιτέλους μεταξύ τους,  με αυτόν τον εναλλακτικό, διασκεδαστικό τρόπο και δηλώνω ενθουσιασμένη που θα συμμετάσχω κι εγώ με τη σειρά μου στην προσπάθεια, διαβάζοντας πολλά τυχαία πράγματα για πολλούς αγαπημένους bloggers ενώ καταγράφω παράλληλα και τα δικά μου τυχαία πράγματα! (πολλά τυχαία μαζεύονται και αρχίζω και προβληματίζομαι)

Το λοιπόν και το δηλαδή: 

1. Ναι, είμαι μία Τεχνοκράτισσα (ή μια μέλλουσα Τεχνοκράτισσα, εκεί θα κολλήσουμε τώρα;) με σπουδές στα χρηματοοικονομικά και σχέδια (επιχειρηματικά και μη) για ένα διαφορετικό μοντέλο ζωής

2. Χορεύω παντού (λέμε τώρα), φυσικά αυτοσχεδιάζοντας (αυτό καλύτερα να μην το δείτε)

3. Διαβάζω με μέτρο και σκέφτομαι δίχως μέτρο.  

4. Γράφω ασύστολα και όταν γράφω συνήθως πεινάω (η τέχνη απορροφά ενέργεια εγώ φταίω;)

5. Κόντρα στο όνομά μου (Τσιγάρα Ευαγγελία) δεν έχω καπνίσει ποτέ και το πρώτο μου βιβλίο (αυτό που δεν τολμά να βγει ακόμη στον έξω κόσμο) έχει τίτλο "Μιαν ανάσα απ τον καπνό σου" 

6. Είμαι η "ιδρύτρια" του δόγματος: Όλοι έχουμε τις ελαφρολαϊκές μας στιγμές! (Έστω μια φορά το τρίμηνο - τετράμηνο βρε παιδί μου)

7. Έχω τέσσερις μεγάλες ανεκπλήρωτες (έως τώρα) επιθυμίες: να υιοθετήσω έναν σκύλο, να υλοποιήσω ένα σχέδιο κοινωνικής επιχειρηματικής, να ακούσω ένα τραγούδι μου (σε στίχους, όχι φωνή εννοείται να μη μείνει ούτε κατσαρίδα) στο ραδιόφωνο και να μείνω για ένα διάστημα της ζωής μου ή για ολόκληρη τη ζωή μου στα Κύθηρα ή στην Ιθάκη

8. Με ενοχλεί ο υλισμός της εποχής μας και η άσκοπη ανάλωση της σκέψης και της ενέργειας μας στα λανθασμένα πρότυπα του αφειδούς "ευ ζειν"

9. Δεν πιστεύω στις λέξεις που περιγράφουν τον έρωτα, Από τη στιγμή που μπορείς να τον περιγράψεις, έχεις χάσει ήδη κάτι από τη μαγεία του να ζεις

10. Από πείσμα και τρέλα θα ζω σε ετούτη τη χώρα! (Τα έχει πει όλα πια αυτός ο Νίκος ο Πορτοκάλογλου)

11. Ονειρεύομαι μία επανάσταση. Όχι με όπλα, ούτε με πέτρες. Μία επανάσταση με κεντρικούς άξονες την δημιουργικότητα του νου, τη δικαιοσύνη και την ελευθερία σε όλες της τις εκφάνσεις! (Αθεράπευτος ρομαντισμός i know)

Υ.Γ Να είστε όλοι καλά και να μην πάψετε ποτέ να αναζητάτε τις αλήθειες που θα σας καθορίσουν! Χάρηκα για όλα τα "10+1 τυχαία πράγματα" που διάβασα γιατί μου έδωσαν την ευκαιρία να δω τους ανθρώπους πίσω και πέρα από τις οθόνες! 

10 Comments


Το πόσο ενθουσιάστηκα με αυτή την πρωτοβουλία δεν λέγεται!!! Νομίζω πως θα καταντήσω να γίνω κουραστική, δεδομένου ότι το επισημαίνω σε κάθε σχόλιό μου, αλλά πραγματικά είναι καταπληκτικό (και το «γαμάτο» που πήγες να αναφέρεις καλό ήταν) να σου δίνεται η ευκαιρία να μάθεις κάποια πράγματα για τους blogger των οποίων τις απόψεις διαβάζεις καθημερινά. Τώρα (και για να μη μακρηγορώ), ως προς αυτά που αναφέρεις:

1. Ε, εντάξει... κανείς δεν είναι τέλειος! :P
2. Ο χορός είναι ευτυχία!
3. Την καλύτερη δουλειά κάνεις!!
4. Αυτό με την πείνα το παθαίνω κι εγώ και ντρέπομαι και να το πω παραέξω. Επίσης, μου συμβαίνει και το εξής παράδοξο: άμα φάω μου «κόβεται» η έμπνευση. :/
5. Προσωπικά δηλώνω φανατική αντικαπνίστρια και δυστυχώς μου είναι δύσκολο ακόμα και τους ήρωες των βιβλίων μου να βάλω να καπνίσουν.
6. Μα όλοι όμως!
7. Γράφεις στίχους;;; Αυτό πρέπει να είναι πολύ δύσκολο!
8. Και ποιός δεν ενοχλείται με τον υλισμό, αλλά δυστυχώς δύσκολο... πολύ δύσκολο να αλλάξεις τον τρόπο σκέψης κάποιων ανθρώπων.
9. Χμμμ,... Δεν ξέρω. Πάντως είναι όμορφο να ακούς να τον περιγράφουν.
10. Θα συμφωνήσω 100%
11. Ίσως να τα καταφέρουμε και να γίνει κι αυτό κάποτε. Τί να πω; Όσο ζω, ελπίζω.

Γενικά διασκέδασα πολύ με τον τρόπο που τα έγραψες (Και να φανταστώ ότι όταν ανέφερες στη σελίδα σου στο facebook ότι θα «κλαίγαμε» εννοούσες από τα γέλια! :P )
Χίλια συγνώμη για την πολυλογία και το «κατεβατό» απλά πραγματικά με έχει συνεπάρει όλη αυτή η διαδικασία και σχολιάζω με περίσσιο ενθουσιασμό όλα τα ποστ “10+1 random facts”.
Φιλικά,
Μαριάννα

Υ.Γ. Ααα,... και το δικό μου ποστ είναι κρυμμένο εδώ: https://siggrafikitrela.wordpress.com/10-1-random-facts-about-me/


Μα με αφορμή το δικό σου ποστ έγραψα κι εγώ!! Ήταν το πρώτο που διάβασα και πραγματικά ενθουσιάστηκα που ξαφνικά είχα τη δυνατότητα να γνωρίσω τόσους ανθρώπους με τους οποίους μοιράζομαι όλο αυτό το πάθος για τη γραφή. Εκεί ιδίως που έγραφες για το περπάτημα και τον ύπνο μετά τις τέσσερις λέω οκ είμαστε πολλοί τελικά και μοιάζουμε!!! Ίσως να πρέπει να γίνει και ένα event να βρεθούμε από κοντά να ανταλλάξουμε απόψεις και ιδέες να διαβάσουμε ο καθένας από κάτι ή τέλος πάντων ό, τι μας βγει! :)

Υ.Γ. Ήταν πολύ απρόσμενο και ωραίο που διάβασα σήμερα το σχόλιο σου!! Παρακολουθώ το Blog σου και μου αρέσει γιατί επισημαίνει από τον τίτλο του ήδη ότι η συγγραφή είναι τελικά μια τρέλα, ίσως από τις ομορφότερες που μπορεί να κάνει κανείς!!

Καλή συνέχεια σε ό, τι κάνεις Μαριάννα!

Αμοιβαία Φιλικά,

Ευαγγελία ή Λίλια :)


Νομίζω ότι ήταν από τις πιο αυθόρμητες και από τις πιο εύστοχες πρωτοβουλίες της Ελένης (Over the Place) και χαίρομαι που καταφέραμε με αυτό τον τρόπο να έρθουμε όλοι λίγο πιο κοντά. Επίσης, μου κάνει εντύπωση πως σε όλους μας υπάρχουν μικρές λεπτομέρειες στον χαρακτήρα μας που διστάζουμε να τις παραδεχτούμε και όταν τελικά το κάνουμε συνειδητοποιούμε ότι δεν είμαστε οι μόνοι.
(Π.χ. αυτό με τον ύπνο μετά τις 04.00,.. τί να πω;; :) Πραγματικά νόμιζα ότι είμαι η μοναδική στον κόσμο που το κάνει!)
Ένα event για να γνωριστούμε δεν θα ήταν καθόλου κακή ιδέα, όμως δεν ξέρω πώς ακριβώς θα μπορούσε να γίνει. (Δεδομένου ότι είμαστε διάσπαρτοι γεωγραφικά). Εκτός, βέβαια, κι αν κάνουμε καμιά τηλεδιάσκεψη μέσω skype (Τί; Μόνο το Eurogroup θα κάνει;)

Υ.Γ. Πολύ χάρηκα (και συγκινήθηκα) με το σχόλιό σου για το μπλογκ μου. Ήταν μια πολύ διστακτική κίνηση από μέρους μου το να το ξεκινήσω, κυρίως γιατί η συγγραφή είναι μια κατά βάση μοναχική διαδικασία και δεν ήξερα αν τελικά θα καταφέρει να έχει απήχηση σε άλλους συγγραφείς. Ελπίζω να σε δω κάποια στιγμή και στα σχόλια (μιας που απ’ ότι διάβασα γράφεις κι εσύ το πρώτο σου μυθιστόρημα!!). Σ’ αφήνω τώρα, πάω να ρίξω μια ματιά και στα υπόλοιπα ποστ σου. :)

Φιλάκια,
Μαριάννα


Ηθελα παντα να γινω συγγραφεας αλλα ποτε δεν βρηκα την δυναμη να στρωσω τον ποπο μου και να γραψω,μπραβο σου!!


Miss Jojo όταν κάποια στιγμή ανάψει μεσα σου η φωτιά του να γράψεις ένα βιβλιο πίστεψε με δεν θα μπορείς να τη σβήσεις με τίποτα!! Μπορείς να ξεκινήσεις από πιο απλά πράγματα. Να γράφεις πρώτα για σένα, για να ηρεμεί η ψυχή σου και από εκεί και πέρα ό, τι ήθελε προκύψει! Κι αυτό είναι το διασκεδαστικό της υπόθεσης! ;)


Μαριάννα η κίνηση σου να αρχίσεις το blog ιδίως στο πιο επιστημονικό κομματι της συγγραφης ήταν πραγματι τολμηρή. Λίγοι θα μπορούσαν να το κάνουν. Γιατί οκ το να γράφει κανείς κείμενα στοχαστικά ή διηγηματα ή ποίηματα δεν ενέχει κάποιον παραπάνω κίνδυνο από αυτόν της έκθεσης στο ευρύ κοινό. Το να υποστηρίζεις ομως με αυτόν τον τρόπο όσους γράφουν, να μεταφράζεις κείμενα, να ψάχνεις, να δίνεις στο φως τόση κρυμμένη γνώση είναι κάτι πέρα και πάνω από το απλό Blogging!

Υ.Γ Διαβάζω εξονυχιστικά τα ποστ σου και ετοιμάζομαι για επιδρομη στα σχόλια!! Καλη συνέχεια!!


Πολύ ονειροπόλα λίστα αλλά γεμάτη ενέργεια!!! Και θα ήθελα κι εγώ να πάω κάποτε στα Κύθηρα... Πολύ όμορφο το blog σου χαίρομαι που το ανακάλυψα μέσα από αυτό το 10+1 :)
Φωτεινή από το https://metaphrasi.wordpress.com/ (Πότε επιτέλους θα γίνει συμβατός ο blogger με το wordpress, ax!!!)


Βουτηξα στα νερά του ιστοτόπου σου και εχω να πω οτι με εντυπωσιασε τοσο πολυ το φωτογραφικο σου υλικο που η έμπνευση μου επέστρεψε μετά από άπειρο καιρό!!! τελικα αυτο το 10+1 μπορει να σε φέρει κοντά με τόσους ξεχωριστούς ανθρώπους!!!

Καλη συνέχεια στο έργο σου που απ ότι βλέπω παράγεις με μεγάλη αγάπη και αφοισίωση! Ίσως χρειαστώ τις υπηρεσίες σου κάποια μέρα!


Εύχομαι να καταφέρεις και τις 4 μεγάλες επιθυμίες σου! Α, και σε αυτή την τόσο όμορφη επανάσταση που θέλεις να κάνεις, είμαι μαζί σου ;)


Πολύ πολύ ενδιαφέροντα τα τυχαία σου και καλώς σε βρήκα!! :)
Το ν11 το ονειρεύομαι και εγώ, θα το παλεύω μέχρι τέλους..
Εύχομαι να εκπληρώσεις όλες σου τις επιθυμίες και όσες ακόμα δεν έχεις φανταστεί!
Καλή συνέχεια!

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © 2009 Η τεχνοκράτισσα All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.