7

2 Χρόνια Τεχνοκράτισσα (που δεν είμαι;)

Posted by texnokratissa on 10:59 π.μ.

Όχι, δε θα αρχίσω τις δακρύβρεχτες εξομολογήσεις για το πώς αποφάσισα να φτιάξω αυτό το ιστολόγιο και για το πώς κατάφερε να με εξελίξει σαν άνθρωπο και για το πόσο το αγαπώ και μπλα μπλα μπλα μπλα...

Αποφάσισα να γιορτάσω τα δύο χρόνια της Τεχνοκράτισσας κάπως διαφορετικά και ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ! Για δώστε βάση για να μην τα ξαναλέω δεύτερη φορά (οκ, αν θέλετε κάτι να ρωτήσετε είμαι στη διάθεσή σας!) Που λέτε, μετά από πολύωρη σκέψη..... δέκα λεπτών και πολυ γράψε σβήσε (άλλων δέκα λεπτών! Κουράστηκα πάλι όπως βλέπετε) σκέφτηκα ότι θέλω να σας ΓΝΩΡΙΣΩ! Σας ζητώ λοιπόν να μου δώσετε μια ψευδώνυμη συνέντευξη και εξηγούμαι:

Ψευδώνυμη Συνέντευξη (είσαι έτοιμος να απαντήσεις στις ερωτήσεις μου;)
Άκου (ή διάβασε τέλος πάντων) τι θα κάνεις:
   * Ανοίγεις αυτή τη ΦΟΡΜΑ
   * Συμπληρώνεις εκεί που λέει "ψευδώνυμο" ένα ψευδώνυμο που σου αρέσει. (θέλω φαντασία ε;!)
   * Απαντάς στις ερωτήσεις
   * Πατάς "υποβολή"
Κρύψου, λοιπόν, πίσω από την ανωνυμία και μίλα μας ελεύθερα για τον εαυτό σου και τον κόσμο όσο σοβαρά, ειλικρινά ή χιουμοριστικά θέλεις! 

Προθεσμία υποβολής: 30/11/2015
Μετά το πέρας της προθεσμίας θα επιλέξω και θα αναρτήσω τις 10 "Ψευδώνυμες Συνεντεύξεις" που μου άρεσαν περισσότερο! (Υποκειμενικά τα κριτήρια I know αλλά ρε παιδιά το Blog μου γιορτάζει! Το δικαιούμαι!)

Λοιπόν, περιμένω!!!!


7 Comments


Να ευχηθώ χρόνια πολλά στο μπλογκ σου και να έχεις πάντα τόσο δημιουργικές ιδέες! (το project σου έχει αποσπάσει πολύ καλές κριτικές από φίλους και αναγνώστες bloggers που τους παρέπεμψα να το δουν και να γράψουν!)
Τώρα θυμήθηκα ότι εσύ ήσουν που είχες γράψει ένα πολύ όμορφο άρθρο για το Εθνική Ελλάδος, που είχα ταυτιστεί..
Πολύ ωραία η ιδέα της ψευδώνυμης συνέντευξης, όχι ότι κολλάω να τα λέω και δημοσίως (το έχω κάνει αρκετές φορές επώνυμα) αλλά για κάποιους που διστάζουν είμαι σίγουρη ότι θα διευκολυνθούν! :)
Καλή εβδομάδα με χαμόγελο και δημιουργικότητα!!


Δύο χρόνια στο Blogger κι ακόμη τα σχόλια δεν τα παίρνω είδηση στην ώρα τους! Αγαπητή Κατερίνα μου λοιπόν σε ευχαριστώ πολύ για την στήριξη και την υποστήριξη! Ξέρω ότι δεν διστάζεις να τα πεις επώνυμα και ομολογώ ότι θαυμάζω το θάρρος σου!!! Αλλά βρε παιδί μου μετά αισθάνεσαι την ελευθερία στο μεγαλείο της!!
Καλό υπόλοιπο εβδομάδας λοιπόν (τι έμεινε να μου πεις!) με θετικότητα, αυταπάρνηση και όραμα! :) :)


Καλημέρα! Πολύχρονο το blog σου! Εύχομαι να γράφεις για πολύ πολύ καιρό ακόμα :)
Πολύ έξυπνη η ιδέα σου για την ανώνυμη συνέντευξη ;)


Να τα 1000 που λέει και το tomary μου!
μου άρεσε η ιδέα σου,θα συσκεφτώ με τον εαυτό μου και θα έχεις νεότερα μας!


αχααα ωστε εσεις ειστε τα tomarakia! Δεν φαντάζεσαι πόσο διασκέδασα με τις απαντήσεις!


απορώ γιατί μας κατάλαβες!!
εμείς καμουφλαριστήκαμε καλά!!!


xaxaxa ειστε μορφές γι αυτό ;) αν και με πολυ καλό καμουφλαζ ομολογω!

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © 2009 Η τεχνοκράτισσα All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.