3

Μουσικό αερόστατο #1 - Το όνομά μου

Posted by texnokratissa on 9:28 π.μ.
Το λοιπόν, αγαπημένοι μου αναγνώστες. Βαρέθηκα να μιλάω μόνη μου εδώ μέσα, ίσως και να με κούρασε κι ο κόσμος με τις αναποδιές του, ίσως και να έχω παραφορτώσει το μυαλό μου τελευταία, ίσως και να θέλω να τη δούμε αλλιώς ρε παιδάκι μου! 

Αποφάσισα που λέτε για να ηρεμίσω πρωτίστως, καθώς θα μηδενίζω για ακόμη μια φορά το κοντέρ μου, να φτιάξω μερικές μουσικές συλλογές και να τις μοιραστώ μαζί σας. 

Οκ, οι επιλογές είναι εντελώς δικές μου, δηλαδή αντικειμενικότητα μηδέν, αλλά νομίζω είστε ανθεκτικοί! Θα το αντέξετε κι αυτό!

Ρίξτε μια ακρόαση για το καλό ;) Δεν έβαλα επίτηδες Playlist για να το απολαύσετε περισσότερο (τι λέω η χριστιανή για να προωθήσω το "προϊόν" μου χι χι)

Άντε enjoy υπεύθυνα τώρα! Πολλά είπαμε!



3 Comments


Ωραίες επιλογές και ο τίτλος μου άρεσε εξίσου! :)
Πάμε να ταξιδέψουμε λοιπόν με το μουσικό αερόστατο όσο ψηλά&μακριά θέλουμε και κανείς να μην μας ενοχλεί!
Καλή συνέχεια!


Κι όμως πάντα υπαρχουν μέσα στο «συμπαντικο απειρο του διαδικτυου » χιλιαδες ο ο ο ο ,που οδηγουν στο «απειρο»
όταν το ένα Αγγίξει το αλλο ....... οο. ........ !!!!!!
νιωθεις ότι εισαι σ ενα αερόστατο και αιωρίσαι !!!!


Αργοπορημενη οπως πάντα τεχνοκράτισσα εδώ! Το διαδικτυο με το άπειρο του είναι κατι το εντυπωσιακό. Γιατί ανάμεσα στο χάος σε τραντάζει η ομορφιά του να συναντάς κάτι που μπορει να σε κάνει να αιωρηθεις για λιγο μακριά απ όλα τα προβλήματα της συμβατικής ζωης! ;)

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © 2009 Η τεχνοκράτισσα All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.